Hledání

  • Kde najdu telefonní číslo a/nebo e-mail hotelu?

    Po provedení rezervace budete mít kontaktní informace hotelu, včetně telefonu a e-mailu, k dispozici v on-line potvrzení rezervace, potvrzovacím e-mailu a účtu

  • Jak zjistím cenu hotelového pokoje?

    Stačí uvést data pobytu a ceny volných pokojů se vám zobrazí vedle typu pokoje. 

  • Mohu na vaší webové stránce provést rezervaci na dnešní noc?

    Ano, je to možné. Dejte si prosím pozor, abyste všechny požadované údaje uvedl/a správně, zejména číslo kreditní karty. Nemusíme mít dostatek času na to, abychom vás kontaktovali a chyby v rezervaci opravili. 

Ceny

Proces rezervace

Vyhledávání

  • Jak mohu vyhledat jen pobytové balíčky?

    Máte několik možností. Ve vyhledávácím formuláři na titulní straně zaškrtněte "Vyhledat jen pobytové balíčky". Nebo přejděte na stránku Pobytové balíčky.

  • Jak mohu vyhledat ubytování v hotelu?

    I zde máte několik možností. Ve vyhledávácím formuláři na titulní straně nezaškrtávejte "Vyhledat jen pobytové balíčky". Nebo přejděte na stránku Hotely.

  • Jak mohu vyhledat hotel nebo pobytový balíček v konkrétním místě?

    Jednoduše. Do políčka destinace ve vyhledávácím formuláři zadejte název místa kam chcete jet. Dále zadejte termín ve kterém byste chtěli hotel nebo pobytový balíček vyhledat. 

  • Proč mi nabízíte hotely které nejsou v místě které jsme zadal jako Destinaci?

    Může se stát, že v místě Vašeho vyhledávání nemáme žádný hotel v databázi nebo jich máme málo a nebo není v zadaném termínu volná kapacita. Pak Vám nabízíme nejbližší hotel který v databázi máme. U každého takového hotelu je uvedena vzdálenost od Vámi požadované destinace.

Rezervace

  • Jak se dozvím, že je v hotelu volno?

    Jednoduše. Pokud volno není, nenabídneme Vám v tomto termínu možnost rezervovat. U nás rezervujete konkrétní termín. Nemusíte již nic dodatečně domlouvat s hotelem.

  • Mohu rezervovat více termínů pobytových balíčků za sebou?

    Ano. Provedete to tak, že si prostě vyberete 2 nebo více pobytů v termínech jdoucích za sebou. Pokud vám systém nenabídne pobytové balíčky přesně za sebou zkuste posunout datum vyhledávání, je možné že vlivem rozdílných cen o víkendech a všedních dnech poskládal pobytové balíčky za sebou jinak než chcete Vy.

  • Mohu u pobytového balíčku rezervovat i děti?

    Pokud není dítě uvedeno přímo jako součást pobytového balíčku je možné v některých případech rezervovat děti formou příplatku. Stačí tedy vybrat pobytový balíček a u něj vybrat příplatek dítě.

  • Co je to příplatek k pobytovému balíčku?

    U některých pobytových balíčků si můžete rezervovat další služby které nejsou započteny v základní ceně pobytu. Tyto služby je možné vybrat a rezervovat formou příplatku. Výsledná cena je poté navýšena o tyto příplatky. Cena příplatku je uvedena vždy za celou dobu pobytu a násobí se pouze počtem kusů vybraného příplatku.

  • Jaký je rozdíl mezi rezervací hotelu a pobytovým balíčkem?

    Hotel můžete rezervovat kdykoliv v průběhu roku, pokud je volno. Rezervujete jen ubytování zpravidla doplněné jen základními službami jako je např. snídaně. Pobytový balíček je speciální nabídka hotelu, platné v určitém období a bývá doplněn o další služby za zvýhodněnou cenu.

Dokončení rezervace

  • Jaké doklady dostanu po rezervaci?

    Po úspěšné rezervaci se vám zobrazí odkaz na vytištění Informací o rezervaci ve formátu PDF (může jich být více podle toho co jste rezervovali). Pokud jste zvolili způsob úhrady převodem, zobrazí se Vám také odkaz na zálohovou fakturu ve formátu PDF. Pokud se odkaz na zálohovou fakturu nezobrazí, bude vám následně zaslána na email přimo z hotelu.

  • Zavřel jsem si stránku s možností tisku dokladů k rezervaci. Jak se na ni dostanu znovu?

    Při úspěšné rezervaci Vám systém automaticky odešle email na adresu zadanou při rezervaci. V tomto emailu naleznete odkaz, na kterém si můžete kdykoliv vytisknout znovu vaše doklady.

  • Kde najdu kontakt na hotel?

    Po úspěšné rezervaci se Vám tyto informace zobrazí na dokladu Informace o rezervaci. Najdete zde jak emailovou adresu, tak telefonní číslo a také GPS souřadnice pro vaši navigaci.

Platby

  • Jak mohu zaplatit?

    Veškeré platby inkasují přímo dodavatelé/hotely. Dodavatel také určuje jakým způsobem lze za jeho nabídku zaplatit. Má možnost vybrat jeden nebo více způsobů platby ze 3. Je to platba na místě (rezervujete a zaplatíte až při příjezdu/odjezdu do ubytovacího zařízení). Dále převodem (je vám vystavena zálohová faktura kterou uhradíte převodem na účet dodavatele/hotelu). A poslední možnost je garance kreditní kartou. 

  • Co znamená způsob platby Garance kartou?

    Do systému zadáte informace o vaší kreditní kartě. Peníze z karty jsou Vám pak strženy až při odjezdu, případně pokud rezervaci stornujete a je vám stržen poplatek za storno. Dále je možné Vám strhnout peníze z karty okamžitě v případě zvláštních podmínek rezervace (např. dostanete slevu za to, že jsou vám peníze strženy okamžitě bez možnosti navrácení v případě storna). 

  • Jak jsou zabezpečené údaje Kreditních karet?

    Informace přenášené do naší databáze jsou šifrované pomocí protokolu SSL. Do databáze se číslo kreditní karty ukládá zašifrované. Šifrování se provádí speciálním algoritmem a rozšifrování je možné pouze po zadání speciálního hesla. Dále číslo kreditní karty se v našem systému udržuje pouze 10 dní. Poté je permanentně smazáno.

Storna

  • Kde naleznu storno podmínky platné pro moji rezervaci?

    Vždy než vložíte hotel nebo pobytový balíček do nákupního koše, zkontrolujte si storno podmínky. Ty jsou vždy uvedeny u tlačítka "Do koše" v informační ikoně. Podrobnosti se vám zobrazí po najetí na ikonu. U pobytu se Vám informační ikona zobrazí vedle výsledné ceny poté co si pobyt vyberete. Dále naleznete storno podmínky vytištěné na dokladu Informace o rezervaci.

  • Jak mohu rezervaci stornovat?

    Pokud si přejete stornovat rezervaci, můžete tak provést na stránce Storno rezervace. K úspěšnému stornování budete potřebovat číslo vaší rezervace a kontrolní kód, který naleznete na dokladu Informace o rezervaci. Při stornování Vám mohou být účtovány storno poplatky v závislosti na obsahu vaší rezervace. Sledujte proto informace o stornopoplatcích při Vaší rezervaci.